[專欄]點解由iPad Air 4 換iPad Mini 6?

今次呢篇專欄想講下點解我會由iPad Air 4 換到iPad Mini 6。其實要由我第一部iPad 開始講起。

我既第一部iPad 係iPad 6。我當時買既係iPad 6 Wi-Fi版 32GB 容量。當時我購買既原因係我上堂時可以用黎睇Notes,娛樂時可以睇片睇劇,想打機亦有更大既螢幕。但後來用耐左就覺得呢個螢幕睇片都唔夠大,容量實在太細,想裝多幾隻手遊擺多幾套戲劇就爆左空間。

Apple iPad 9.7吋(第6代) (2018) Wi-Fi 128GB 價錢、規格及用家意見- 香港格價網Price.com.hk
iPad 6(2018年推出)

直至上年,Apple 推出全新設計既iPad Air 4。當中以多色系,窄邊框換取更大螢幕,側邊Touch ID作解鎖方式,USB Type-C 為連接頭 等等,成為賣點吸引到我購買。我當時購買既係 iPad Air 4 Wi-Fi版 256GB。今次當我買大左容量,可以話完全無缺點。

Apple發布iPad Air 4加價逾千元網民批唔值:有錢買部Pro好過!|香港01|數碼生活
iPad Air 4(2020年推出)

後來使用左大約半年時間,iPad Air 4 實在太好啦。當我係街上需要係配帶口罩進行解鎖,我只需要指紋便可以。睇片睇劇可以擁有更大既螢幕,觀感大大提升。使用USB Type-C 作為連接頭可以比我叉電更快,可以接駁外置硬碟、外置顯示器及滑鼠鍵盤都方便,仲可以比我為iPhone 進行反向叉電。

跟住用耐左,發現原來我好多時都係街上使用iPad,iPad Air 4無比iPad 6 重幾多。但因為螢幕邊框收窄左,拎iPad 既手勢都變動,重量比例唔平均,導致多數時間都需要雙手拎持。當時就幻想如果可以擁有一部相同功能,但更細機身及螢幕既iPad 就好啦。

最終到左2021年9月Apple 正式發佈 iPad Mini 6。

iPad Mini 6 (2021年推出)

功能可以話有iPad Air 4 既影子,功能大致相同。升級外觀設計,多色系,窄邊框,側邊Touch ID 解鎖,USB Type-C 連接頭。同我所幻想既完全中哂,因為機身縮細,重量只有iPad Air 4 約一半,便携性提高,可以長期單手拎持。

iPad Mini 6 亦被稱為最佳手遊裝置,機身與手掌大細相約,打機起黎唔會禁唔到畫面任何一個制。對於睇片而言,當然都會覺得螢幕唔夠大而唔夠享受。

總結

iPad 對於任何人黎講都有唔同既使用場境。所以Apple 先會不停推出唔同大細既iPad 型號,幫助你尋找最適合自己既iPad。

你可以通過你最常用情境,功能及預算,而得知邊一部iPad 岩你。而我就嘗試過唔同既型號,最終尋找到最岩我既iPad Mini 6.

Johnny
科技撚 最鐘意9up 野⌚️📱💻⌨️🖥

其他文章

Related

新聞熱話